Temel Eğitim Genel Müdürlüğü

Öğrenci Başarı Farklarının İncelenmesi

Öğrenci Başarı Farklarının İncelenmesi

Proje Adı             

 

Öğrenci Başarı Farklarının İncelenmesi

                          

Amacı

 

MEB-UNICEF-OECD işbirliğinde yürütülen projenin amacı, Türkiye'de öğrenci başarısına dair kapsamlı bir değerlendirme yapmak ve Millî Eğitim Bakanlığı 2023 Vizyonu hedefleri doğrultusunda öğrenme çıktılarının kalite ve eşitlik çerçevesinde iyileştirilmesi yönünde Bakanlığımıza yardımcı olacak politika önerilerinde bulunmaktır.

 

Başlangıç - Bitiş Tarihleri  

 

2019-2022

 

Pilot İller

 

Pilot il belirlenmemiştir.

 

Hedef Kitle

 

 İlkokullar ve ortaokullar ile Ortaöğretim kurumları öğrencileri

 

Sonuçları

 

MEB Ülke Arka Plan Raporu

İlkokul, ortaokul, lise dâhil olmak üzere tüm eğitim kademelerinde öğrenci başarısı ve mezuniyet oranlarını irdeleyen bir analiz raporu

Türkiye'de öğrenci başarısına dair çalışmanın ana sonuçlarını özetleyen ve 'OECD Politika Perspektifleri' dizisi kapsamında yayınlanacak olan bir politika dokümanı

Türkiye'de öğrenci başarısı ile ilgili mevcut politikaları analiz eden ve öğrenci başarısı ve mezuniyet oranlarına ilişkin ortaya konan zorlukları gidermede ele alınabilecek seçenekleri öneren doküman

                                                                              

 

            Adı Soyadı                   Görevi                                   Telefon                

 

e-posta          

                        

Çiğdem FİDAN Proje Koordinatörü

0312 413 27 06

 

tegm_izlemedegerlendirme@meb.gov.tr                

 

Pınar DEMİRAY SATICI Proje Sorumlusu 0312 413 27 29

Fatma Zehra ARAÇ

Proje Sorumlusu

0312 413 16 07

Fatma COŞKUN Proje Sorumlusu

 

0312 413 16 22

 

Atatürk Blv. No 98 Milli Eğitim Bakanlığı Kat 2 Blok A/B ve Kat 5 Blok A Kızılay Çankaya/ANKARA - 0(312) 413 55 02 / 413 13 27 / 413 18 58 / 413 16 00

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.